ایروبیک ژیمناستیک ایران از نظر مربی فرانسوی تیم ملی ....!!!

این گفتگو از سایت رسمی فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران گرفته شده است

گریگوری آلکان سرمربی فرانسوی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک

در ایران استعدادهای فراوان وجود دارد

به گزارش سایت خبری فدراسیون

در ایران استعدادهای خوبی وجود دارد و چنانچه توجه کافی به آنان صورت گیرد می توان امیدوار بود طی سال های در آینده ژیمناستیک ایران حداقل در بخش ایروبیک به عناوین خوبی در قاره آسیا و جهان دست پیدا کند .

گریگوری آلکان سرمربی فرانسوی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک کشورمان ضمن بیان مطلب بالا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت : ایروبیک در ایران سابقه طولانی ندارد با این وجود پیشرفت قهرمانان شما خوب بوده و می توان امید داشت که در صورت تلاش و توجه بیشتر همین جوانان به جایگاه در خور توجه بین المللی دست پیدا کنند .

                                    

قهرمان اسبق جهان و اروپا در ارتباط با چگونگی رسیدن به اهداف مورد نظر گفت : با شناختی که از سرپرست و مسئولین فدراسیون پیدا کرده ام اطمینان دارم آنان از جنس این ورزش و علاقمند به گسترش ژیمناستیک در ایران هستند اما باید توجه داشته باشیم که این موفقیت یک شبه و در مدت کوتاه میسر نمی شود بلکه نیاز به تمرین و تلاش بیشتر دارد در حالی که دست اندرکاران فدراسیون تنها چند ماه است که مسئولیت پذیرفته اند.

وی همچنین در رابطه با امکانات موجود ژیمناستیک اعم از وسایل و ورزشکار خاطرنشان کرد : اهل ژیمناستیک خوب می دانند که تهیه فقط یک دست وسایل کامل این ورزش سر به صدها هزار دلار می زند بنابراین فراهم کردن این امکانات در تمام شهرها امکان پذیر نیست . این امر رابطه مستقیم با گرایش نونهالان و نوجوانان به رشته ورزشی ژیمناستیک دارد بنابراین تصور می کنم چنانچه امکانات ورزشی یاد شده در اقصی نقاط کشور شما فراهم شود در گرایش علاقمندان به این رشته تاثیر بسزایی خواهد گذاشت . گفتنی است مربی یاد شده علاوه بر هدایت تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک کشورمان کلاس هایی نیز برای مربیان برگزار می کند .

کپی و استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع میباشد : aerobic-ilam.loxblog.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, | 17:38 | نویسنده : pooria |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.